rooock

Bara några få timmat kvar till helg. Underbart..
Ikväll blir det lite musicquiz på Björnes. Hoppas Fia hinner bli frisk.
Imorgon blir det släktträff :/ och sen lugnt och mys på kvällen.
Söndag djuuurpark..
Ska bli kul, har redan varit på Kolmården en gång i år men en gång till skadar inte :)
Blir mysigt... Jag, Johan, hans systerdöttrar och min syster :)
Får ta med kamera så jag får återkomma med bilder därifrån.

Vi såg en så mysig film igår.
Den var rätt udda, men man blev så glad av den.
Hade väl ingen speciell handling, och var inte särskilt spännande.
Det var en kommedi men man skrattade ändå inte så jättemkt.
Men ändå var den riktigt bra. Skulle lätt kunna se den igen.
Smålog filmen rakt igenom.

The Boat That Rocked heter den.



Kommentarer
Postat av: thomas

Du lät så upphetsad över släktträffen så jag nästan välte.. haha

2009-09-11 @ 14:49:24
URL: http://djuping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0