Fame

Var och kollade på Fame-musikal i Skövde i fredags.
Var rätt så tveksam innan men den var faktiskt bra.

Skådespelarna var riktigt bra. Väldigt duktiga.
Dom flesta var omkring 18 år.
Jag vill oxå kunna sjunga och dansa sådär !

Dessutom var hon som spelade huvudrollen rätt snygg så både jag
och Johan satt mest och kollade på henne , haha !
Sen så kollade jag väl mest på håret och sminket, fast tror nog
Johan kollade på den röda bh:n och den genomskinliga spetströjan men jag
hade gjort samma sak om jag var kille så ;-)

Hur som helst så ville jag nog mest säga att jag tyckte den var bra !


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan tänka mej det va bra! Fame e ju en klassiker!!

2010-08-30 @ 14:57:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: thomas

Du kunde väl ha lagt in en bild på huvudrollsinnehavaren så vi andra fick njuta också! :)

2010-08-30 @ 22:29:08
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

om du inte är tillfredställd nu åsa..... då jävlar!

2010-08-30 @ 22:53:36
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0