då var det måndag igen

Jaha då var det redan måndag igen !
Med tanke på klockan så är det dessutom snart tisdag...

Helgen har gått fruktansvärt fort iaf.
Öl med Martina i fredags och extremt lugnt i lördags.
Jag och Johan låg hemma i soffan och kollade på film hela kvällen.
Denna gång blev det 300 . Vi gillar "riddarfilmer" båda två så det är ju bra.

Igår låg jag sjuk hela dagen. Vaknade med migrän och var sängliggande mer eller
mindre hela dagen.

Lekte lite i photoshop nyss...
Självklart blev det en bild på J som vanligt haha




Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa jag tycker man tar reda på fakta innan man slänger ur sig nått!

Tack fina du ;*

2010-09-20 @ 21:46:11
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: mamma

Jättekul med Photoshop. Det blev en häftig bild på Johan tycker jag. Horisontalen har dock försvunnit :) Men vi skulle ju som sagt inte fastna helt i det tänkandet.

2010-09-21 @ 10:15:18
Postat av: Daniel

Den filmen e bra!! hoppas du kryat på dej!!

2010-09-21 @ 22:44:49
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0